25.3.10



huu!! huu!!time nie aku kat cameron..eee bestnya!!!!
camna nak join ka..leh beli sayur2 tuk masak kat umah..xpun p bln madu apa lagi...hua.hua..












nmpk x kabus kat blakng aku,tebal giler..la ni aku dok hotel.










nilah pasangan secocok,romantik x????????hii..hiii
time ni aku dah letih jln n lepak kat tmn bunga...tunggu nak lik hotel tdo jer.pandang sana,pandang sini asyik nmpk bunga ngan sayur jer so aku beli ms nak lik..sblm tu aku dah pekena yoget strawberry..seeeddapppppppppppp.










anak aku ngah bonceng kuda sambil menunjukkan yg dia dpt tmpt petama dlm pelumbaan tu..haa..haaa











yg ni plak sblm aku smpi ke hotel aku singgah kat air terjun lata sekandar nak ambik mood dl dan menghirup udara yg sogar..

2 ulasan:

eMMe berkata...

ashraf mane? takde pun baby....huhuuu...

me_mazzesl berkata...

bby dlm proses lg ms ni hee..hee..